Klinika A&A Medycyna Estetyczna i Kosmetologia w Białymstoku

Klinika A&A Medycyna Estetyczna i Kosmetologia w Białymstoku

Regulamin kart podarunkowych

REGULAMIN KART PODARUNKOWYCH A&A MEDYCYNA ESTETYCZNA I KOSMETOLOGIA

I. Postanowienia ogólne:

  1. Niniejszy regulamin określa zasady sprzedaży i realizacji Kart podarunkowych A&A Medycyna Estetyczna i Kosmetologia.
  2. Użyte w niniejszym regulaminie terminy pisane wielką literą mają następujące znaczenie:
    1. Regulamin – niniejszy regulamin Kart podarunkowych.
    2. Sprzedawca – A&A Medycyna Estetyczna i Kosmetologia, Szymańska i Borysiewicz spółka partnerska lekarzy, wpisana do rejestru przedsiębiorców przez Sąd Rejonowy w Białymstoku XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem 0000664020, NIP: 5423268675, adres: 15-213 Białystok, ul. Adama Mickiewicza 7 lok. 10, tel. 694 735 555, e-mail: recepcja@aiamedycynaestetyczna.pl.
    3. Strona internetowa – strona Sprzedawcy służąca do dokonywania zakupu Kart podarunkowych, dostępna pod adresem https://aiamedycynaestetyczna.pl/karta-podarunkowa/.
    4. Zamówienie – złożenie oświadczenia woli przez Kupującego zgodnie z procedurą określoną na Stronie internetowej stanowiące ofertę zawarcia umowy, a w przypadku Konsumenta i Podmiotu z uprawnieniami konsumenta stanowiące oświadczenie o akceptacji oferty Sprzedawcy.
    5. Potwierdzenie Zamówienia – informacja wysyłana do Kupującego za pośrednictwem poczty elektronicznej, że jego Zamówienie wpłynęło i że może zostać zrealizowane.
    6. Karta podarunkowa – kupon na okaziciela o określonej wartości uprawniający jego posiadacza do wymiany u Sprzedawcy na Usługi o takiej samej wartości.
    7. Kupujący – osoba fizyczna, prawna lub inna jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej dokonująca zakupu Karty podarunkowej.
    8. Konsument – osoba fizyczna dokonująca z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
    9. Podmiot z uprawnieniami konsumenta – osoba fizyczna zawierająca umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tych umów wynika, że nie posiadają one dla niej charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nich działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, posiadająca w zakresie określonym przepisami prawa uprawnienia konsumenta.
    10. Użytkownik – osoba posługująca się Kodem celem zrealizowania Karty podarunkowej.
    11. Usługi – usługi oferowane u Sprzedawcy.
    12. Kod – unikalny ciąg znaków alfanumerycznych przesyłany przez Sprzedawcę pocztą email, przypisany do zakupionej przez Kupującego Karty podarunkowej umożliwiający realizację Karty podarunkowej w okresie jej ważności.
  3. Postanowienia Regulaminu mają zastosowanie do wszelkich transakcji dokonywanych za pośrednictwem Strony internetowej, o ile Strony nie uzgodniły inaczej zgodnie z pkt VII.3. Regulaminu.
  4. Zamieszczona na Stronie internetowej informacja o Karcie podarunkowej wraz z ceną oraz postanowieniami dotyczącymi płatności nie stanowi oferty w rozumieniu art. 543 KC, a jedynie zaproszenie do składania ofert. Postanowienie to nie dotyczy Konsumentów oraz Podmiotów z uprawnieniami konsumenta, dla których informacja o Karcie produktowej  stanowi ofertę.
  5. Umowa zostaje zawarta z chwilą, gdy Kupujący otrzyma w formie mailowej na podany przez siebie adres Potwierdzenie Zamówienia. Postanowienie to nie dotyczy Konsumentów oraz Podmiotów z uprawnieniami konsumentów, z którymi to umowa zostaje zawarta z chwilą przyjęcia oferty Sprzedawcy, tj. złożenia Zamówienia.
  6. Sprzedawca nie pobiera żadnych opłat w związku z korzystaniem ze środków porozumiewania się na odległość w celu zawarcia umowy. Kupujący ponosi wyłącznie koszty, które wynikają z zawartych przez niego umów z podmiotami trzecimi, które to podmioty sprzedają mu urządzenia lub świadczą na jego rzecz usługi umożliwiające porozumiewanie się na odległość (np. z dostawcą Internetu).

II. Zakup Karty podarunkowej:

  1. Kupujący może dokonać zakupu Karty podarunkowej za pośrednictwem Strony internetowej lub bezpośrednio w siedzibie Sprzedawcy.
  2. Złożenie Zamówienia składa się z następujących etapów:
    1. dodanie Karty podarunkowej do koszyka,
    2. podanie danych Kupującego,
    3. akceptacja Regulaminu,
    4. złożenie oświadczenia dotyczącego żądania wykonania umowy,
    5. podsumowanie Zamówienia i wybór formy płatności wraz z przekierowaniem do banku. Formy płatności udostępniane Kupującym to przedpłata z wykorzystaniem jednego ze sposobów, których dostępność i ewentualne dodatkowe koszty wyświetlane są w koszyku,
    6. podsumowanie Zamówienia po zrealizowanej płatności i przesłanie Potwierdzenia Zamówienia wraz z potwierdzeniem zakupu oraz linkiem do Regulaminu.
  3. Sprzedawca udostępnia Karty podarunkowe o następującej wartości: 300,00 zł, 500,00 zł, 1000,00 zł, 1500,00 zł, 2000,00 zł, 5000,00 zł.
  4. Po zakupie przez Kupującego Karty podarunkowej Sprzedawca przesyła Kupującemu na podany przez niego adres poczty elektronicznej Kod.
  5. Istnieje możliwość odbioru papierowej wersji Karty podarunkowej w siedzibie Sprzedawcy.
  6. Karta podarunkowa jest ważna przez okres 3 miesięcy od dnia zakupu. Informacja o terminie, do którego Kupujący ma możliwość wymiany Karty podarunkowej na Usługi, przesyłana jest Kupującemu drogą e-mailową wraz z potwierdzeniem zakupu Karty podarunkowej.

III. Realizacja Karty podarunkowej:

  1. Karta podarunkowa jest możliwa do zrealizowania przez Użytkownika w siedzibie Sprzedawcy.
  2. Realizacja Karty podarunkowej odbywa się na etapie dokonywania płatności za Usługę – Użytkownik podejmuje decyzję, czy chce dokonać płatności za Usługę posiadaną Kartą podarunkową, czy innymi przewidzianymi u Sprzedawcy metodami płatności.
  3. W celu dokonania płatności za Usługę za pośrednictwem Karty podarunkowej Użytkownik zobowiązany jest do podania Kodu.
  4. Po podaniu przez Użytkownika Kodu dokonywana jest weryfikacja:
    1. poprawności podanego Kodu,
    2. ważności Karty podarunkowej,
    3. dostępnych na Karcie podarunkowej środków.
  5. Karta podarunkowa może być wykorzystana przez jednego Użytkownika.
  6. Użytkownik może posługiwać się Kodem wielokrotnie do wyczerpania wartości Karty podarunkowej.
  7. Karta podarunkowa nie podlega wymianie na środki pieniężne.
  8. Użytkownik ma prawo w każdym czasie dokonać sprawdzenia aktualnej wartości Karty podarunkowej. Sprawdzenie wartości może być dokonane bezpośrednio u Sprzedawcy.

IV. Ochrona danych osobowych:

  1. Administratorem danych podawanych przez Kupującego jest A&A Medycyna Estetyczna i Kosmetologia, Szymańska i Borysiewicz spółka partnerska lekarzy z siedzibą w Białymstoku.
  2. Kupujący może skontaktować się z Administratorem danych osobowych:
    1. za pomocą e-maila: recepcja@aiamedycynaestetyczna.pl,
    2. za pomocą telefonu: 694 735 555,
    3. drogą pocztową: 15-213 Białystok, ul. Adama Mickiewicza 7 lok. 10.
  3. Administrator danych przetwarza dane osobowe Kupującego w celu zawarcia i realizacji umowy sprzedaży Karty podarunkowej, w celu spełnienia obowiązków wynikających z przepisów prawa, w tym przepisów o rachunkowości i przepisów podatkowych oraz w celu dochodzenia roszczeń i obrony przed roszczeniami.
  4. W związku z przetwarzaniem przez Administratora danych osobowych Kupującemu przysługują prawa określone w Rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej jako RODO), tj.:
    1. prawo dostępu do danych osobowych (art. 15 RODO),
    2. prawo do sprostowania danych osobowych (art. 16 RODO),
    3. prawo do żądania usunięcia danych w przypadkach określonych w 17 ust. 1, z uwzględnieniem wyjątków określonych w przepisie art. 17 ust. 3 RODO,
    4. prawo do żądania ograniczenia przetwarzania danych w przypadkach określonych w art. 18 RODO,
    5. prawo do przenoszenia danych w przypadkach określonych w przepisach 20 RODO.
  5. Kupującemu przysługuje również prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych w przypadku, jeśli przy przetwarzaniu danych osobowych Kupującego Administrator danych osobowych naruszy przepisy dotyczące ochrony danych osobowych.
  6. Dodatkowo Administrator danych osobowych informuje, że z przyczyn związanych ze szczególną sytuacją Kupującego Kupującemu przysługuje prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania jego danych osobowych, w tym profilowania, w przypadku gdy podstawą przetwarzania danych przez ADO jest uzasadniony interes prawny ADO (art. 6 1 lit. f RODO).
  7. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych oraz ich ochrony zostały zawarte w Polityce prywatności dostępnej na stronie https://aiamedycynaestetyczna.pl/polityka-prywatnosci/.

V. Odstąpienie od umowy sprzedaży Karty podarunkowej:

  1. Kupujący będący Konsumentem ma prawo odstąpić od umowy sprzedaży Karty podarunkowej w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny.
  2. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia otrzymania przez Kupującego Kodu.
  3. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, Kupujący będący Konsumentem musi poinformować Sprzedawcę o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy w drodze oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą lub pocztą elektroniczną na adresy podane w pkt I.2. 2) Regulaminu). Konsument może skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy stanowiącego załącznik nr 1 do Regulaminu.
  4. W przypadku złożenia przez Kupującego będącego Konsumentem oświadczenia o odstąpieniu od umowy drogą elektroniczną Sprzedawca prześle Konsumentowi niezwłocznie potwierdzenie otrzymania informacji o odstąpieniu od umowy na trwałym nośniku (na przykład pocztą elektroniczną).
  5. Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby Kupujący będący Konsumentem wysłał informację dotyczącą wykonania przysługującego mu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.
  6. W przypadku odstąpienia od umowy Sprzedawca zwraca Konsumentowi wszystkie otrzymane od niego płatności niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym Sprzedawca został poinformowany o decyzji Konsumenta o wykonaniu prawa odstąpienia od umowy. Zwrotu płatności Sprzedawca dokonuje przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały użyte przez Konsumenta w pierwotnej transakcji, chyba że Konsument wyraźnie zgodzi się na inne rozwiązanie, w każdym przypadku Konsument nie ponosi żadnych opłat w związku z tym zwrotem.
  7. Jeżeli Kupujący odstąpi od umowy sprzedaży Karty podarunkowej po zgłoszeniu przez Użytkownika wyraźnego żądania rozpoczęcia realizacji Karty podarunkowej (wykonywania Usługi) przed upływem terminu do odstąpienia od umowy, Kupujący ma obowiązek zapłaty za świadczenia spełnione do chwili odstąpienia od umowy. Kwotę zapłaty oblicza się proporcjonalnie do zakresu spełnionego świadczenia, z uwzględnieniem uzgodnionej w umowie ceny lub wynagrodzenia. Jeżeli cena lub wynagrodzenie są nadmierne, podstawą obliczenia tej kwoty jest wartość rynkowa spełnionego świadczenia.
  8. Postanowienia ust. 1-7 powyżej mają zastosowanie również do Podmiotów z uprawnieniami konsumenta.

VI. Odpowiedzialność i reklamacje dotyczące Usług oraz Karty podarunkowej:

  1. Transakcja dokonana na podstawie Kodu jest ważna bez względu na to, czy Użytkownik wszedł w posiadanie Kodu w sposób uprawniony, czy też nie.
  2. Sprzedawca zobowiązany jest do świadczenia Usług z najwyższą starannością, zgodnie z aktualną wiedzą medyczną. Sprzedawca ponosi odpowiedzialność za nienależyte świadczenie Usług z uwzględnieniem obowiązujących przepisów prawa, w tym przepisu art. 43 a i nast. Ustawy o prawach konsumenta oraz przepisów Kodeksu cywilnego dotyczących niewykonania lub nienależytego wykonania zobowiązań umownych.
  3. W przypadku, gdy Użytkownik nie jest zadowolony z jakości świadczonych Usług, może zgłosić ten fakt Sprzedawcy osobiście, listownie, za pośrednictwem poczty elektronicznej lub telefonicznie, posługując się danymi kontaktowymi wskazanymi w pkt I.2.2) Regulaminu.
  4. Zgłoszenie reklamacyjne powinno zawierać przyczynę złożenia reklamacji oraz określać żądanie. Zgłoszenie powinno zawierać dane umożliwiające kontakt z osobą składającą zgłoszenie reklamacyjne.
  5. Sprzedawca ustosunkowuje się do żądania w terminie 14 dni od dnia otrzymania zgłoszenia reklamacji.
  6. W przypadku nieuwzględnienia przez Sprzedawcę roszczeń związanych z jakością świadczonych Usług zgłaszającemu reklamację poza możliwością dochodzenia swoich roszczeń przed sądem przysługuje:
    1. prawo skorzystania z pomocy odpowiednich, wyznaczonych do spraw ochrony konsumentów organów, w tym między innymi do Powiatowego (Miejskiego) Rzecznika Praw Konsumentów lub Inspekcji Handlowej zobowiązanych do udzielania konsumentom bezpłatnej pomocy w zakresie przewidzianym przepisami prawa; w celu uzyskania odpowiedniej pomocy należy zgłosić się do organu właściwego ze względu na miejsce zamieszkania konsumenta,
    2. prawo skorzystania z postępowania w sprawie pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich prowadzonego na podstawie przepisów ustawy z dnia 23 września 2016 r. o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich; w tym celu Konsument powinien złożyć wniosek do właściwego dla Sprzedawcy podmiotu uprawnionego (rejestr podmiotów znajduje się pod adresem: www.uokik.gov.pl). Konsument może skorzystać również z platformy ODR dostępnej pod adresem: https://ec.europa.eu/consumers/odr,
    3. prawo dochodzenia swoich roszczeń przed właściwym stałym sądem polubownym tworzonym zgodnie z przepisami ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej, składając w tym celu do sądu wniosek o rozpatrzenie sporu między konsumentem a przedsiębiorcą.
  7. W przypadku nieuwzględnienia przez Sprzedawcę roszczeń Sprzedawca informuje zgłaszającego reklamację o podmiocie uprawnionym właściwym do rozwiązania sporu pomiędzy Konsumentem a Sprzedawcą oraz o tym, czy zamierza wziąć udział w postępowaniu w sprawie pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich, czy też odmawia takiego udziału.

VII. Postanowienia końcowe:

  1. Sprzedawca porozumiewa się z Kupującym za pośrednictwem poczty e-mail i/lub telefonicznie. Kupujący ma możliwość porozumiewania się ze Sprzedawcą za pośrednictwem poczty e-mail i/lub telefonicznie.
  2. Kupujący nie może dostarczać Sprzedawcy treści o charakterze bezprawnym.
  3. Wszystkie postanowienia Regulaminu podlegają negocjacji i obowiązują, o ile Kupujący i Sprzedawca nie poczynili odmiennych uzgodnień. Kupujący, który chciałby podjąć negocjacje co do któregokolwiek z postanowień Regulaminu, powinien skontaktować się ze Sprzedawcą, w tym między innymi za pośrednictwem poczty elektronicznej. Wszelkie ustalenia w tym zakresie będą czynione w formie dokumentowej, w szczególności za pośrednictwem poczty elektronicznej, pod rygorem nieważności.
  4. Postanowienia Regulaminu określające uprawnienia lub obowiązki Kupującego sprzecznie z prawami konsumentów wynikającymi z powszechnie obowiązujących przepisów prawa lub też naruszające jego interesy nie dotyczą Konsumentów ani Podmiotów z uprawnieniami konsumentów.
  5. Regulamin dostępny jest na Stronie internetowej. Regulamin dostępny jest również w siedzibie Sprzedawcy.
  6. W sprawach nieuregulowanych w Regulaminie zastosowanie mają przepisy prawa powszechnie obowiązującego.
  7. Regulamin obowiązuje od 01.11.2024.

Załącznik nr 1 do Regulaminu: 

WZÓR FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY

Opinie

star star star star star

Dziewczyny! Nie idźcie, a biegnijcie na powiększanie ust do Doktor Szymańskiej. Efekt bardzo naturalny, coś czego od dawna potrzebowałam.

opinie Google
star star star star star

Polecam Klinikę. Miałam wypełniane bruzdy nosowo-wargowe i zmarszczki marionetki. Jestem zachwycona! Wszystko przebiegało w miłej atmosferze i praktycznie bezboleśnie. Pani doktor krok po kroku mówiła co będzie robiła, a po jasno przekazała zalecenia pozabiegowe. Świetna współpraca pomiędzy lekarzem, a asystentką. Obie zadbały o komfort i spokój – dość mocno się bałam. Twarz wygląda lepiej niż się spodziewałam. Za moim przykładem do kliniki poszła moja koleżanka z pracy na modelowanie policzków. Po zabiegu wygląda dużo lepiej, młodziej i promiennie. Sama też zdecyduje się na ten sam zabieg. Każdemu polecam doktor Szymańską! 

opinie Google
star star star star star

Najlepsza klinika w mieście, Panie doktor przemiłe z doświadczeniem, pełen profesjonalizm, sama klinika bardzo wysoki standard. Miałam usuwane znamiona na twarzy, szybko i bezboleśnie, a efekt świetny. Obsługa na recepcji przemiła i pyszna kawa 🙂 Polecam 🙂

opinie Google
star star star star star

Doktor Agnieszka Borysiewicz jest lekarzem o bardzo wysokich kwalifikacjach i empatii, która zrobiła na mnie bardzo dobre wrażenie. Mimo, że jestem trudnym pacjentem (chciałem po prostu przyjść dostać kwalifikację i przy kolejnej wizycie wykonać zabieg, więc nie chciałem rozmawiać o szczegółach), nalegała, aby bliżej przyjrzeć się mojemu problemowi. Przedstawiła mi szczegółowy plan działania i była wobec mnie bardzo cierpliwa. Zrobiłem liposukcję strzykawkową. Sam zabieg został wykonany bardzo sprawnie. O tej klinice mogę powiedzieć same dobre rzeczy i na pewno będę do niej wracać.

opinie Google
star star star star star

Najlepsza Klinika Medycyny Estetycznej w Białymstoku!!!
Miła atmosfera, dbałość o każdy detal. Czułem się zaopiekowany, bezpieczny i dobrze poinformowany. Plan zabiegowy opracowany po wnikliwej konsultacji – bezbłędny. Dr Szymańska – wspaniała. Efekty po zabiegach biostymulatorami i kwasem hialuronowym u mnie zauważalne, ale naturalne. Uwielbiam tu wracać. Klinika zdecydowanie wyróżnia się na mapie Białegostoku. Świetny wystrój, lokalizacja, a także kawka. Bardzo serdecznie polecam A&A!!! 😀

 

opinie Google
star star star star star

Wspaniała klinika! Zabieg przeprowadzony bardzo profesjonalnie, Pani Doktor Szymańska przemiła! Na pewno jeszcze tam wrócę.

opinie Google
star star star star star

Wszystkim potencjalnym pacjentom Kliniki mówię – TAK!
Pani doktor Borysiewicz zajęła się moimi bliznami – wykonywała mi zabiegi laseroterapii. Jeżeli macie jakiekolwiek obawy, pytania to pani doktor swoim profesjonalizmem i wiedzą odpowie precyzyjnie na każde. Jej cierpliwość i dobra energia sprawia, że chce się tam wracać. Efekty zauważyłem po pierwszym zabiegu.
CZYSTOŚĆ MIEJSCA 10/10
WYSTRÓJ KLINIKI 10/10
PODEJŚCIE DO PACJENTA 10/10
Pozdrawiam cały zespół.

opinie Google
star star star star star

Jestem pod wielkim wrażeniem, mam już tyle lat – 65 i odważnie oddaje się w ręce Pani Dr Szymańskiej i Pani Dr Borysiewicz. Bardzo profesjonalny zespół, czysto, sterylnie, pięknie. Szeroki wachlarz usług: od usuwania włókniaków, czy brodawek, po przeszczep tłuszczu. Z chęcią tam wracam. Kawa i rozmowa z paniami w recepcji – najlepsza w Białymstoku . Bardzo dziękuje za wspaniałe podejście i opiekę!

opinie Google
star star star star star

Już na samym początku moja wizyta przebiegła bardzo miło. Usuwałam znamiona. Polecam. Pełen profesjonalizm i super podejście. Bezboleśnie i szybko. Bardzo dziękuję i ściskam ciepło.

opinie Google